Spotkanie New Holland Agriculture z przedstawicielami mediów rolniczych (gazety rolnicze, portale rolnicze, w tym i IGRIT.PL) odbywa się w rejonie o dużej koncentracji hodowli bydła opartej o pasze objętościowe, czyli na Podlasiu. Tutaj, w miejscowości Borki Kosiorki, na kilkuhektarowej łące odbywają się pokazy maszyn z logo New Holland. Spotkanie jest dwudniowe:
- w pierwszym dniu zademonstrowano możliwości maszyn, podczas cięcia traw, ich przetrząsania, zgrabiania i balotowania
- jutro odbędzie się prezentacja teoretyczna, wraz z konferencją prasową.
Rozpoczęcie spotkania przez p. Łukasza Chęcińskiego (Marketing Manager marki New Holland)
W pierwszym dniu dziennikarze mieli możliwość materialnego kontaktu z maszynami, zajrzenia pod osłony silników i części roboczych, oraz mieli możliwość stać się operatorami maszyn, zasiadając w fotelu traktorzysty, aby wykonać przejazd z pracującą kosiarką, prasą, czy zgrabiarką lub ładowarką. Wielu z tej możliwości skorzystało, tym bardziej, że niektórzy z przedstawicieli mediów mają do czynienia z takimi maszynami w swoich gospodarstwach lub gospodarstwach członków rodziny. Co zaskakujące, obecne na spotkaniu panie, także chętnie korzystały z okazji aby stać się operatorem zestawów maszyn New Holland
Maszyny dostarczył lokalny dealer, firma Księżopolski Przedsiębiorstwo Wielobranżowe z Wiśniewa, o której warto powiedzieć więcej.
Jest to firma rodzinna, powstała w 1996 r. Zaczęła od dystrybucji wysokiej jakości pasz, koncentratów, premiksów, preparatów mlekozastępczych dla bydła, trzody chlewnej oraz drobiu.
Stopniowo rozszerzając swoją ofertę o inne produkty dla rolnictwa, w 2018 r. została dystrybutorem marki New Holland.
W tej chwili posiada w sprzedaży ciągniki, kombajny i maszyny rolnicze wiodących marek polskich i światowych oraz części zamiennych, a także świadczy usługi serwisowe, tzn. przeglądy i naprawy ciągników, kombajnów i maszyn rolniczych.
Na spotkaniu była reprezentowana przez młodą dziedziczkę założyciela firmy, panią Emilię Księżopolską (na zdjęciu z prawej).
New Holland Agriculture pokazał dzisiaj:
Oczywiście, ciągnikami do których były podpinano te maszyny, były New Holland, m.in. z serii T6 i T5.
O prezentowanych maszynach więcej napiszemy w kolejnych artykułach, na portalu. Tymczasem, warto podkreślić jakość zespołu handlowego i marketingowego New Holland Agriculture. Ci pierwsi odpowiadający na wszystkie (prawie) pytania dziennikarzy, tłumaczący zawiłe techniczne niuanse ze swadą i wyczuwalną pasją w głosie. Ci drudzy, odpowiedzialni za organizację, komunikację i sprawny przebieg spotkania wywiązywali się po mistrzowsku ze swojej roli.
A wszystko to pod wodzą szefa marketingu Pana Łukasza Chęcińskiego. Widać było, że to jest jedna DRUŻYNA (co mieli zresztą wypisane na koszulkach).
Gratulacje New Holland!